Geoblog.pl    Muminki    Podróże    Wietnam 2017    Poranne masaże

Poranne masaże

Wietnam
Wietnam, Hoi An

Po My Son pojechaliśmy jeszcze do Hoi An, wszak samego miasta jeszcze nie widzieliśmy. Zaparkowaliśmy skuter przy starym mieście, dalej już można tylko na pieszo. I super, w centrum stara urokliwa kupiecka zabudowa (uratowana przez wspomnianego wcześniej Kwiatkowskiego), w której teraz mieszczą się liczne sklepy i restauracje. Starówka znajduje się nad rzeczką, po której kursuje mnóstwo łódeczek, ale my na rejs się nie skusiliśmy. Mostek japoński jest jedną z głównych atrakcji, ale wejście jest płatne, wszystko dobrze widać z zewnątrz, a sam mostek oblegany był przez chińskich turystów, więc poszliśmy dalej. Kolacje zjedliśmy nad rzeką z wietnamskimi turystami w prowizorycznej, rozstawionej na ulicy garkuchni - jedzenie pyszne i za grosze!

Następnego dnia nie mieliśmy siły na nic innego niż odpoczynek. Zaczęliśmy od kąpieli w morzu, potem pyszne śniadanie i masaż (60min za 28zł!). Wieczorem już około godziny 17 wsiedliśmy w sleepera i pojechaliśmy do Dalat (320k vnd). Przed nami około 14 godzin podróży!